Chcete také efektivně řídit firmu?
Dejte vědět, co potřebujete vyřešit.

Dáme to dohromady.

    Vaše osobní údaje budou zpracované pro účely obchodní komunikace na základě oprávněného zájmu podle čl. 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Více informací o ochraně osobních údajů a vašich právech najdete zde.

    Pole označená hvězdičkou * jsou povinné

    Jakub Kokoška obchodní zástupce

    Zpět

    Freshlabels

    Jak skloubit provoz kamenných prodejen s e-shopem a skladovým hospodářstvím

    Česká společnost Freshlabels při přechodu na kombinaci kamenných prodejen a e-shopu zjistila, že její stávající účetní systém již nestačí kapacitou ani funkcemi. Hledala proto flexibilní ERP systém schopný zvládnout e-shop, kamenné prodejny i skladové řízení.

    Příběh Freshlabels

    Freshlabels je obchod s módou a módními doplňky se zaměřením na udržitelnost a rozmanitost nabídky. Cílovou skupinou jsou pak zákazníci dbající na původ zboží i materiálu, ze kterého je vyrobeno. Firma začínala v roce 2006 jako e-shop, později ale otevřela i dvě kamenné prodejny v Praze. Od otevření berlínské pobočky v roce 2019 pak Freshlabels působí i na německém trhu.

    Web: www.freshlabels.cz

    sídlo:

    Praha

    obor:

    obchod s módou

    počet zaměstnanců:

    48

    roční obrat:

    152 milionů korun

    Když už účetní systém nestačí

    Zaměstnanci Freshlabels původně používali pouze účetní systém, ten ale po otevření kamenných prodejen brzy přestal stačit kapacitou i výběrem funkcí. Vedení společnosti proto začalo hledat ERP systém, jenž by zvládnul jak skladové hospodářství pro e-shop, tak i provoz kamenných prodejen. Vedle toho pak mělo hledané řešení umět i komunikovat s e-shopovým řešením, které si ve Freshlabels sami vyvíjí.

    „Potřebovali jsme zkombinovat ERP systém a skladové hospodářství s e-shopem a kamennými prodejnami.“

    Jan Matura provozní manažer Freshlabels

    ERP systém jako srdce firmy

    Společnost uspořádala výběrové řešení, v jehož rámci zvažovala nabídky několika různých dodavatelů. Nejlépe pak požadavky splnil ERP systém Vario, který ve Freshlabels implementovali v roce 2012. Od té doby se systém stal nedílnou součástí činnosti společnosti. Prostřednictvím třiadvaceti vzdálených ploch jej dnes používá téměř 90 % zaměstnanců, od skladu přes účetní oddělení až po IT oddělení a kamenné prodejny.

    „Napojení Varia na náš e-shop je důležité a nemohli bychom bez něj fungovat.“

    Jan Matura provozní manažer Freshlabels

    Největší přínosy Varia pro Freshlabels

    Vzhledem ke svým specifickým potřebám firma Freshlabels na Variu nejvíce oceňuje jeho flexibilitu. Díky ní se podařilo nejen propojit systém s e-shopovým řešením, ale také zefektivnit skladové řízení pomocí čteček, napojit jej na německého dopravce a dokonce i zajistit komunikaci mezi Variem a německým podnikovým systémem třetí strany.

    Otevřenost systému

    Vario se plynule přizpůsobilo potřebám Freshlabels a spolehlivě komunikuje i se systémy třetích stran, od dopravců až po jiné ERP systémy.

    Modularita

    Díky modulární koncepci Varia mohou ve Freshlabels využívat pouze ty moduly, které skutečně potřebují.

    Flexibilita a variabilita

    Zaměstnanci mají všechna potřebná data v jednom systému, odkud mohou řídit provoz e-shopu, skladové pohyby i pokladní systémy na kamenných prodejnách.

    Uživatelská přívětivost

    Všechny součástí Varia jsou navrženy pro maximální přehlednost a jednoduchost užívání, což v kombinaci se vzdálenými plochami šetří čas i práci.

    Spolehlivost

    Zástupci Freshlabels se mohou kdykoliv obrátit na konzultanty Varia, ať už s provozními záležitostmi či s dotazy na další rozšiřování systému.

    Máme pro vás další inpiraci

    Přečtete si příběhy dalších úspěšných společností

    Nejen Freshlabels využívají výhod Varia k podpoře svého růstu. V řadách našich zákazníků naleznete řadu inspirativních příběhů, kdy se Vario přizpůsobilo potřebám dané firmy a nyní jí šetří čas i peníze.

    • Jak automatizovat procesy při řízení e-shopu

      V hlavní roli E-Commerce Business

      Zjistit více

      Jak na moderní řízení skladu

      V hlavní roli Yssen Tools

      Zjistit více

      Jak na automatické generování faktur

      V hlavní roli SKY Trade

      Zjistit více

      Jak digitalizovat provoz obchodní a servisní firmy

      V hlavní roli Agrowest

      Zjistit více
    • Jak se zbavit ručního přepisování faktur

      V hlavní roli Pavel Machačka

      Zjistit více

      Jak jednoduše upravit podnikový informační systém na míru své firmě

      V hlavní roli Perfect Storage

      Zjistit více

      Jak nastartovat e-shop?

      V hlavní roli Sportovna

      Zjistit více

    Inspirace e-mailem

    Odebírejte nové příběhy o řešení problémů v podnikání e-mailem!