Chcete také efektivně řídit firmu?
Dejte vědět, co potřebujete vyřešit.

Dáme to dohromady.

    Vaše osobní údaje budou zpracované pro účely obchodní komunikace na základě oprávněného zájmu podle čl. 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Více informací o ochraně osobních údajů a vašich právech najdete zde.

    Pole označená hvězdičkou * jsou povinné

    Jakub Kokoška obchodní zástupce

    Zpět

    Yssen Tools

    Jak na moderní řízení skladu

    Česká firma Yssen Tools během svého rychlého růstu dospěla až do stavu, kdy spravovala přes 8000 skladových položek. Toto množství přesáhlo možnosti tehdejšího skladového řízení, v roce 2017 se proto firma na doporučení obrátila na dodavatele moderního ERP systému. Cílem nebylo nic menšího než získat moderní skladové řešení, s nímž by se inventury staly hračkou.

    Příběh společnosti Yssen Tools

    Yssen Tools patří mezi přední české dodavatele profesionálního nářadí, nástrojů a spotřebního i spojovacího materiálu pro firmy. Působí zejména v severozápadních Čechách, kde jejích služeb využívají i ty největší tamější společnosti jako jsou např. Severočeské doly či elektrárny v Tušimicích. Firma je rovněž součástí skupiny Yssen Group, do které patří dalších pět firem z různých odvětví.

    Web: www.yssentools.cz

    sídlo:

    Litvínov

    obor:

    obchodní společnost

    počet zaměstnanců:

    15

    roční obrat:

    40 milionů korun

    Je potřeba zmodernizovat řízení sklad

    Od svého založení společnost rychle rostla a v roce 2017 již měla na skladu přes 8000 položek. Právě tehdy se projevily slabiny tehdejšího řízení skladu, který závisel na paměti jednoho člověka a vyhledávání položek v něm bylo zdlouhavé a náročné. Tento stav rovněž brzdil rozvoj e-shopu.

    „Zažil jsem tu jednu jedinou inventuru. V tu chvíli jsem si uvědomil, že je to opravdu špatně. Na začátku roku téměř 14 dní firma stála, a 7-8 lidí včetně obchodních zástupců běhali po skladě, počítali s papíry a hledali zboží.“

    Libor Havránek marketing manager Yssen Tools

    Na scénu přichází Vario WMS

    Firma Yssen Tools se proto obrátila na konzultanty ERP systému, který používala již od roku 2010 a měla se tak se svými požadavky kam obrátit. Konzultanti následně doporučili řešení WMS. Implementace trvala pár měsíců a brzy po spuštění se ukázalo, že přesně tohle v Yssen Tools potřebovali.

    „Měli jsme tendence stávající procesy neměnit. Přece jen jsme byli zvyklí, jak se dělá třeba příjem zboží. Konzultanti Varia nám ale vždy doporučili, jak by se dané procesy měly řešit. Brali jsme to jako návrhy odborníků, kteří mají zkušenosti s implementací systému do mnohem větších firem, tak jsme na jejich rady dali. Dnes to považuji za klíčové a jednoznačně správné rozhodnutí.“

    Libor Havránek marketing manager Yssen Tools

    Největší přínosy WMS od Varia

    S příchodem WMS získala firma Yssen Tools výkonného pomocníka, s nímž je správa tisíců položek na skladě hračka. Sklad již navíc nezávisí na jedné osobě a nebrzdí rozvoj elektronického obchodu.

    Perfektní přehled o skladu

    Díky využití čárových kódů a čteček odesílajících data přímo do databáze Varia je zjištění umístění správné položky otázkou vteřin.

    Zrychlení inventur

    Po zavedení aplikace Vario WMS nyní inventura zabere sotva necelý týden a zvládnou ji jen tři lidé.

    Podpora růstu e-shopu

    Díky lepšímu skladovému řízení se podstatně zrychlil provoz e-shopu společnosti a umožnil tak jeho další růst.

    Snadná obsluha čteček

    Jednoduché ovládání usnadňuje zaškolování nových zaměstnanců a umožňuje firmě najímat do skladu brigádníky.

    Úspora času při zpracování zakázek

    Díky automatizaci průchodu zakázek firmou šetří zaměstnanci firmy až stovky člověkohodin ročně.

    Téměř bez chyb

    Díky automatizaci a digitalizaci skladových procesů se v Yssen Tools podařilo srazit chybovost při vyřizování objednávek takřka na nulu.

    Máme pro vás další inpiraci

    Přečtete si příběhy dalších úspěšných společností

    Yssen Tools zdaleka není jedinou společností, které Vario pomohlo. Mezi našimi zákazníky naleznete řadu inspirativních příběhů, kdy se Vario přizpůsobilo potřebám dané firmy a nyní jí šetří čas i peníze.

    • Jak automatizovat procesy při řízení e-shopu

      V hlavní roli E-Commerce Business

      Zjistit více

      Jak digitalizovat provoz obchodní a servisní firmy

      V hlavní roli Agrowest

      Zjistit více

      Jak skloubit provoz kamenných prodejen s e-shopem a skladovým hospodářstvím

      V hlavní roli Freshlabels

      Zjistit více

      Jak se zbavit ručního přepisování faktur

      V hlavní roli Pavel Machačka

      Zjistit více
    • Jak jednoduše upravit podnikový informační systém na míru své firmě

      V hlavní roli Perfect Storage

      Zjistit více

      Jak na automatické generování faktur

      V hlavní roli SKY Trade

      Zjistit více

      Jak nastartovat e-shop?

      V hlavní roli Sportovna

      Zjistit více

      Jak na moderní řízení skladu

      V hlavní roli Yssen Tools

      Zjistit více

    Inspirace e-mailem

    Odebírejte nové příběhy o řešení problémů v podnikání emailem!